Ska sova snart

Idag har jag typ bara slappat. Legat och kollat på Ugly Betty, Brothers & Sisters, Grey's Anatomy, One Tree Hill och Gossip Girl ;P En riktig tv dag helt enkelt =P






Har precis duschat också. Så skönt att duscha på kvällen innan man ska gå och lägga sig. Gosa ner sig i sängen och bara mysa, synd bara att man inte har nån kille att kramas me =P

Har tränat lite också så någonting vettigt har man ju iaf gjort ;P Städat lite i rummet har jag också gjort. Annars har jag bara slappat framför tven och datan ;P Och sovit ;) Va ju as trött så det va riktigt skönt att sova en stund =P

Nee nu måste jag sova så jag kan vakna pigg och gla tidigt i morron =P

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: helly

haha ja, känns som jag aldrig vill åka hem ;P

på tisdag ska jag åka buss in till stan ALLDELES själv!

2008-11-02 @ 23:46:57
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: helly

haha jadu, åt helvete troligen ;P

sjukt nervös bara för det liksom

2008-11-03 @ 11:18:42
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0