Snart mat

Och jag är vrål hungrig =P Jag käkade lite frukost tidigt i morse och sen vid 10 så gick jag och la mig och sov till halv 3. Kan ju säga att det va skönt =P Och nu är jag hungrig som en varg =P Men det är snart mat.

Ska gå på en promenad sen, tänkte gå förbi affären också och handla massa frukt och avokado. Har inte ätit avokado på flera dar nu och jag håller på att bli galen ;P Jag har ätit det varje dag nu ett bra tag och jag kan inte vara utan det =P Så jäkla gott! Jätte gott att ha på mackan också ;)


Nee nu ska jag kolla om maten är klar, håller på att dö av hunger =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

självklart, men jobbar du inte?



mnja, jag ska ringa wallholmen, och är min lägenhet ledig som jag hade i skönvik förut så kommerjag ta den, och då går det nog snabbt ;P

2008-11-05 @ 16:34:51
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: Viktoria

fan, tror du får flytta in hos mig du, så man börjar äta lite nyttigare! ;) hehe

2008-11-05 @ 20:21:26
URL: http://vickannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0