Sönda

God morgon!

Jag sitter här och känner mig lite trött. Kom i säng vid 4 inatt för min header och bakgrund försvann och då höll jag på att bli tokig så jag fick sätta mig och göra om allting. Va bara att välja en ny stilmall och börja om helt från början med det och alla färger på texten och så. Passade på att ändra färgen på texten och så, vart lite trött på rosa.

Ska la försöka slita mig från sängen och börja städa rummet snart. Orkanen Michelle har varit i farten igen =P Fattar inte hur jag lyckas men det blir alltid as stökigt direkt. Den här gången ska jag iaf försöka hålla det snyggt hela tiden så man slipper den här städningen som tar ett tag. Mycket skönare om man bara behöver dammsuga och kanske plocka undan nån liten grej och inte behöva städa som en galning varje gång typ ;P

Men först måste jag läsa lite bloggar ;P Haha ovanligt va? Har börjat bli en rutin nu =P Jag vaknar, kanske hämtar nånting att käka, bloggar lite och läser massa bloggar ;P Bloggnörden Michelle ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0