Sova

Sitter här och lyssnar på 30 Seconds To Mars =P Dom är ju så jäkla bra! Dom är högt upp på min favoritlista och kommer alltid vara det ;P Ska snart gå och borsta tänderna och tvätta ansiktet och sen hoppa i säng =P

Har kollat på Hundcoachen och halva Matakuten =P Bra program det där. Hundcoachen är väldigt intressant att titta på. Man kan lära sig mycket från det programmet och även från Cesar, Mannen som talar med hundar. Duktiga killar det där.

Annars har jag betalat lite räkningar, fixat med lite andra saker här på datan, städat lite i rummet och massa andra saker. Sov även en stund innan alla kom hem för då blir det alltid ett jäkla liv. Och idag va det ju inte annorlunda. Har varit ett satans liv. Bella och Danne springer runt och skriksjunger (dom gör allt för att man ska bli helt sinnesrubbad), Cassandra fick damp (som vanligt) bara för att hon inte fick sitta vid mamis data före henne. Så då måste hon riva typ hela huset bara för att hon inte får bestämma, hon verkar tro att det är hon som är mamma och kan bestämma över alla. Så det har varit massa gap och skrik här hela kvällen typ. Jag håller på att bli helt galen. Jag orkar inte med dom här ouppfostrade skitungarna som aldrig kan lyssna. Dom är värre än Isak och han är snart 4 år. Dom är 100 gånger värre än han då när han blir tokig. Jag önskar att jag hade råd så jag kunde flytta till en egen lägenhet, saknar verkligen krokom, min lägenhet, alla kompisar, underbara Häst 3 =P Och allt annat som va då man gick på Torsta. Vill tillbaka nu! Undra om jag kanske ska ta och läsa min blogg på lunar om allt man gjorde när man gick på Torsta nån da ;P Kommer nog bli många skratt när man tänker tillbaka på allt som man gjorde där =P

Men nu ska jag gå och göra mig i ordning och sen sova.

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Bea

Hej! Har du haft en bra dag?

2008-11-11 @ 01:31:54
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0