Sova

Ska hoppa i sängen snart. Ska åka till stan i morgon så då blir det till att gå upp tidigt. Måste duscha och tvätta håret i morgon för jag vill inte göra det nu för jag hatar att sova med blött hår. Så jag får gå upp lite tidigare i morgon istället. Ska kolla efter ett par skor, måste ha lite varmare skor nu för det börjar ju bli svinkallt. Sen ska jag kanske köpa lite mer julklappar, lite grejer till mina systrars goodiebags ;P Får se vad jag hittar, sen ska jag åka in i börjar av december då jag har fått mer pengar och fixa det sista för jag har inte råd med det nu. Blir iaf bara jag och mami i morgon och det ska bli väldigt skönt =P Vi kan gå runt och titta i lugn och ro och slippa massa tjat, eller ja mami kommer nog få stänga av sin mobil för annars kommer hon bli smsbombad av Cassandra som vanligt ;P Eller iaf sätta på ljudlös.

Nu kunde jag betala min räkning. Testade förut flera gånger, fungerade inte. Testade lite senare flera gånger och då fungerade det inte heller och så har jag suttit ett tag ikväll. Och så testade jag flera gånger för en stund sen och då menar jag verkligen flera gånger typ 20-30, men jag kom inte in. Sen så frågade jag mami om vi kunde betala från henne då och medans hon slog på sin data så tänkte jag att jag kunde testa en gång till för det kanske fungerar nu. Och som tur va gjorde det de =P Jag får verkligen damp på den där skiten. Man får liksom bara sitta och försöka och försöka flera 100 gånger typ och har jag tur så kommer jag in efter väldigt många försök. Ibland går det fort men det gjorde det inte idag.

Nu ska jag gå ut och ge Em hö och lite mer mat och så. Sen ska jag tvätta ansiktet och borsta tänderna sen raka vägen i säng ;P Knarpus ligger redan och sover som en stock och snarkar som en galning ;P Han är så gullig ;)

Sleep tight!



Kommentarer
Postat av: helly

vi kan åka in tillsammans i början av december,

för jag behöver handla julklappar :P

pappa sa förresten häromveckan att om vi vill så får vi låna hans bil och åka någonstans, han pröjjsar bensinen också ;P

2008-11-21 @ 15:06:20
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0