Torsda

God morgon!

Klev upp för 10 minuter sen =P Va lite trött idag. Ska la ta och käka lite frukost om en stund.

Kollade posetn det första jag gjorde när jag klev upp, hoppades på att OTH boxen skulle ha kommit. Men det hade den ju inte. Får hoppas att den kommer i morgon för jag vill ha den nu! =P Den släpptes ju igår och Xtinas skiva fick man ju hem samma dag som den släpptes. Jag hoppas att boxen kommer i morgon. Fick iaf hem en lapp om ett annat paket som finns på kiosken =P Ska hämta det sen efter 16.00.

Ska la ta och läsa lite bloggar tills jag orkar käka. Jag kan aldrig käka precis då jag har vaknat utan jag måste helst vara vaken ett tag först.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

haha ne, då lär inte jag orka heller ;P

men får bli i början av veckan isf,

sen åker jag till mamma senare i veckan ;P

2008-11-27 @ 13:13:42
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0