Xtina & 30 Seconds To Mars

Sitter här och lyssnar på Xtina (som vanligt =P) och 30 Seconds To Mars =P Dom är så jäkla bra! Älskar deras låt A Beautiful Lie, helt underbar! ;) Jared har ju en helt underbar röst ;P Sen Xtina, behöver la inte säga så mycket om den fantastiska kvinnan =P Blir la lite tjatigt om jag ska rabbla upp hur underbar och allt hon är igen hehe =P



Har varit ute och tagit in massa ved i nån timme. Kom in för en liten stund sen. Vi har snart fyllt alla raderna vilket är väldigt skönt. Nåt som är mindre skönt är att jag har fått sådär as ont i knät igen. Är ju inte sådär jätte bra att kuta upp och ner för en trappa hur många gånger som helst. Men som vanligt så skiter jag i att jag får ont. Har alltid gjort det sen jag fick problem, även fast det vissa gånger slutade med att jag inte kunde gå för att jag hade så satans ont och benet bara vek sig. Fast det va bara efter att jag hade varit i stallet en hel dag med båda dressyr, hoppning, mockning och allt sånt. Sen har jag haft tur att jag inte har fått så ont igen. Och inte kan man gå till läkaren här heller för det är bara bortkastade pengar. Han säger ju bara att det inte är nåt fel på en men tydligen så är det ju de. Och även han har ju nåt fel i hövet. Värst va la när Helene va dit och han sa att det inte va nåt fel på hennes fot. Nee men undra varför hon skulle operera den då om det inte va nåt fel. Dumskalle.

Ska sitta här en stund och lyssna på musik och läsa lite bloggar =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0