Blä!

Ligger här i sängen, har ont i hövet, snorar som fan och är trött. Känner mig som typ Hilda i Ugly Betty =P Ska la göra mig i ordning snart så jag kan sova. Vill få bort den här huvudvärken ett tag. Hade ont i hövet hela dan igår och hela dan idag. Hatar det här. Det är inte ofta jag verkligen blir sjuk, man mår ju dåligt och så ibland, men nu skulle jag tydligen bli riktigt dålig. Halsen är inte heller helt bra. Snart lär jag ju få skit ont i den också, min vanliga tur. Allt på en gång, sen får det fan va nog.

Har iaf kollat runt efter lite jobb, så nånting vettigt har jag iaf gjort ikväll =P

Nee nu måste jag sova.

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: helly

haha, kom förbi imorrn och kolla på lite prison break då innan jag åker? ;P

har ju kommit ett nytt oth också.

2008-10-22 @ 10:19:45
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0