Dagen

Hejsan!

Jag kände mig lite bättre efter att jag hade käkat frukost och sovit någon timme. Det behövdes verkligen.

Har haft Tjorven här hela dan =P Den lilla go hunden =) Linda jobbar ju hela dagarna så vi har sagt att vi lika gärna kan ha Tjorven här då så hon kan leka med Mimmi =P Synd bara att det har regnat nästan hela dan så idag har vi mest bara varit inne. Jag lekte lite med na ute innan vi skulle käka, så hon fick röra lite på sig iaf =P Linda, Emelie & Elin käkade också här. Vi ska ha Tjorven imorron också när Linda ska till Östersund. Får hoppas att det är bättre väder då så man kan vara ute lite mer.

Sen har jag la inte gjort så mycket. Tagit det lugnt bara och läst lite. Ska testa min nya yoga film nu innan Idol börjar =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: aaw tackar, värmer.

2008-10-01 @ 19:59:42
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0