Freda

Sitter här i sängen och slöar med Knarpan trängandes här bredvid mig =P Ska snart börja fixa med lite grejer. Först hade jag tänkt sitta här och läsa lite bloggar tills reprisen av Debatt börjar vid 12 nån gång, sen gå en sväng med Tjorven, vi ska ha henne hela helgen så det är lika bra att hålla igång na ett tag så hon blir trött =P Hon är bäldigt stressad av sig så det är ju bra om hon får mycket motion, och blir trött så att hon kan ta det lugnt ett tag. Sen har jag massa andra grejer jag måste gö också.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: helly

micheeelleee :D du måste komma hit. göteborg äger ju :P

2008-10-10 @ 13:21:31
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0