Godnatt

Snart är det dags för sängen. Måste verkligen försöka komma i säng tidigt men det går ju nästan aldrig. Sov 2 timmar förut, va verkligen as trött fast det är jag fortfarande =P Så sängen nästa.

Kollade på Du är vad du äter förut =P Det va ju Katrin Schulman som va med den här gången =P Hon är lite rolig ibland den där bruden ;P

Den framgångsrika bloggaren och PR-kvinnan Katrin Schulman förnekar inte att hennes utseende är väldigt viktigt. Därför bantar hon ofta och tränar hårt. "Det går inte att vara en framgångsrik karriärskvinna och ett fläskberg. Det går inte ihop för mig. Min mardröm är att vakna och vara tjock", säger Katrin. Men hennes enorma konsumtion av cigg och alkohol rimmar dåligt med ett i övrigt sunt leverne. Katrins make Alex har därför förberett en liten överraskning för sin fru. En överraskning vid namn Anna Skipper.


Sen kollade jag på Höök också. Hade tänkt kolla på DebattBlondinbella va med. Men ja det va iaf vad jag tänkte innan jag satte mig och kollade på dom andra programmen. För när klockan väl va 10 så drog jag ifrån tven och satte mig här. Visste att det va nånting som jag hade missat men kunde inte komma på vad förrän jag läste Stinas blogg =P Så va det med de. Får ta och kolla in nån repris då istället, om jag kommer ihåg =P

Nee nu ska jag göra mig i ordning och sen sova =P Har en liten gris här bredvid mig som redan sover som en stock ;)

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0