Hur jävla sjuk får man vara?!

Cassandra berättade idag att hon hade fått höra att det va nån som hade släpat en hund efter en bil och sen slängt den här i ljungan. Man vet ju aldrig om sånt där i sant så vi skulle se om det står nånting om det i tidningen imorron.

Men nu på kvällen så fick mami och Cassandra veta att det va sant. Fast dom vet la inte om det är en hund eller en räv. Om den har blivit släpad efter en bil eller om det är nån som har flått den. Men den satt fast nere i ljungan, nån som har bundit fast den i bakbenen och sen i nånting annat. Och en sak som gör mig jävligt förbannad är att när den här personen ringer till polisen och anmäler det, ja då blir svaret att dom inte kan komma för dom typ åker inte ut på sånt där. VA?! Men sen så kom dom iaf. Poliserna här ska fan ha en jävla utskällning så det skriker om det. Djur betyder ju för fan lika mycket som en människa. Det va tur för dom att dom kom hit iaf.

Och den eller dom som har gjort det här. Ah, fy fan vad jag skulle vilja plåga den/dom. Skott i pannan är fan det enda rätta. Jag blir så jävla arg så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Jag hoppas verkligen att det inte är nån här i ljunga som har gjort det. För då kommer man ju knappt våga släppa ut katterna och så skulle jag så gärna vilja slå den jäveln som har gjort det. JÄVLA SVIN!


Kommentarer
Postat av: helly

men fyfan! michelle du kan inte skriva sådär,

jag blir så arg på sådant där

2008-10-15 @ 11:26:28
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0