Idol

Har kollat på Idol. Det va ju Jesper som åkte ut. Tycker att han va sådär idag, fast han va bättre än förra veckan. Tycker att några va bra idag och några va sådär eller dåliga. Jag tycker att Yazmina gjorde Rihannas låt jätte tråkig. Hon har en för klen röst och så låter hon likadant hela tiden. Så tråkigt.. Sen tycker jag att Loulou gjorde Christinas låt rätt bra =P Det lät inte helt bra alla gånger men annars tycker jag att hon gjorde den bra ;) Men ingen slår vackra Aguilera ;P


Va och kollade när Isak va på judo. Fast dom kan ju inte kalla det judo för dom leker ju bara. Dom kan ju faktiskt lära dom lätta saker som man gör i judo. För vissa grejer skulle dom ju klara hur bra som helst. Kollade även lite då när Danne & Bella hade judo. Och sen när vi skulle åka hem då, ja då vart Isak galen och bara skrek efter Danne. Sen skrek han hela vägen i bilen och kladda ner hela min ruta så jag hade god lust att kasta ut han. Och inte hjälpte det att jag hade på hög musik heller, man hörde han ju lika bra. Det är sånt här som gör att man verkligen funderar på om man någonsin kommer skaffa barn. Ska jag ha barn då ska jag ha en kille som verkligen hjälper till. Ska fan inte ha nån lat jävel som skiter i ungen typ och lämnar över allt jobb.

Är irriterad på min andra lillebror som bara gnäller hela tiden och tjatar. Önskar att jag kunde låsa hans käft ibland..

Nee man kanske ska ta och göra sig i ordning och hoppa i säng ;P Klockan är ju ändå 11 och här hemma får man ju aldrig sova för det finns ju en gaphals här hemma som heter Isak.

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0