iPhone

Yes, idag så köpte jag en iPhone ;P Älskar den! Va in till Telia och snackade med en kille där och så bestämde jag mig för att jag skulle ha den =P Så snart ska jag sätta mig ner och gå igenom den ;P


Va ju till stan idag med mami & Isak för han skulle till sjukhuset. Han börja bråka innan vi åkte. Sen vid sjukhuset så kuta han iväg också så jag fick springa efter han. Hos läkaren så gjorde han bara lite grejer med benen och sen sa han att han har nog inte den här sjukdomen. Men när mami pratade med han i telefon så sa han att det antagligen va det och att han skulle ta en röntgenbild. Men så vart det inte nu. Det är ju bara det att han har fått det 2 gånger, efter att han har spelat bandy, fotboll och hoppat när han har lekt. Och det är efter såna grejer som man får ont om man har den här sjukdomen och man ska inte låta barnen gö det då. Men får han ont igen då måste dom ju ta en bild och verkligen kolla. För fan, han får ju så ont så han gråter, skriker, kan inte gå och sen när det blir bättre så haltar han i flera dagar.

Ja när vi va klar där så börja han ju bråka när vi skulle gå till bilen. Jag gick i förväg och sen när dom väl kom så satt jag i bilen och vad gör inte ungen? Jo, han hoppar upp på huven och sen kutar han upp på taket! Där hade jag kunnat bli en riktigt elak hulken. Fy satan va förbannad jag vart på han, kan ju säga att jag hoppa ur bilen så fort jag kunde. Han om nån borde veta att man absolut inte gör så på min bil, för jag blir tokig om nån gör nåt på min bil. Jag som blir arg på dom idioterna som skräpar ner i min bil utan att ta bort skiten efter sig, vilket alla här hemma aldrig gör. Men det här va ju 100 gånger värre!

Handlade lite julklappar sen. Är inte helt klar än, men snart så =P Sen måste jag även köpa massa julgrejer för i år så ska jag ha ett riktigt mysigt rum med massa julsaker ;) Ska nog till och me ha en egen julgran bara för att det är så mysigt ;P

Nee nu ska jag hämta nånting att käka ;P

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0