Mys hela dan

Har legat i soffan nästan hela dan. Från 16.00 - 20.00 ;P Först va det ju Desperate Housewives sen Grey's Anatomy, One Tree Hill och så började ju Gossip Girl igen =D Så underbara program det där =P Vart en bra söndag idag med alla dom här programmen ;P





För en stund sen så bankade det som fan på min dörr. Det lät precis som om det va nån där inne som stod och bankade som fan på den. Cassandra fråga om det va Knarpan. Jag ba: Ja. Hon: Herregud. Ja det kan man ju säga. Jag vet inte riktigt hur han gör men banka som fan på dörren kan han iaf =P Det låter som om det är en människa som bankar men det är bara min lilla gulliga katt som vill ut hit ;P Han har börjat bli lite mer normal igen. Förut har han bara varit inne på mitt rum typ, men nu har han börjat vara här ute med oss andra igen som han alltid har varit förut. Så nu ligger han här bredvid mig i soffan och sover ;)

Ska ta och hämta nånting att käka nu och läsa lite bloggar ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

mjo, men det är ju inte deras arbetsuppgift.

så det kanske är någon grinig gubbe som skiter totalt i hur mina fötter är ;p

2008-10-05 @ 21:31:27
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: helly

ne jag vet, det är ju bara grymt elakt.

men det verkar som om pappa skulle boka om sin tid i östersund, så han kan köra mig ;P

2008-10-06 @ 15:52:25
URL: http://helly.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0