Nu ska jag sova

Och det är på tiden. Jag som satt här för en stund sen och tänkte att jag skulle lägga min innan 11. Jo men tjena. Som vanligt så kommer jag inte i säng den tiden jag har tänkt. Är just nu fast i Marie Plosjö's blogg ;P Har läst flera sidor, va ju länge sen jag läste hennes blogg men äntligen så har jag lagt till den på min favorit lista på bloggkoll =P Tycker hon verkar vara helt underbar! =)

Nee nu måste jag slita mig från bloggen och stänga av datan, för nu måste jag verkligen sova.

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: helen

mm sämst är han :(



haha uuuh, sånt är så sjukt vidrigt.

fast jag tycker fan snus är värre

2008-10-28 @ 01:14:35
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0