Prison Break

Ja idag börjar säsong 4 av Prison Break =P Snacka om att jag har längtat efter det =P Börjar 22.00.


Har varit barnvakt hela dan från 12 ungefär till 9 typ. Kan ju säga att på slutet så va jag rätt less på Isak för han bara bråka och lyssna inte på mig. + att jag har skit ont i hövet, känns som det ska sprängas, snoret har börjar rinna och så börjar jag få ont i halsen. Är inte speciellt glad just nu.

Har städat, diskat, varit ute med Mimmi och lite andra grejer också. Hjälpte mami att packa upp all mat och ställa in för alla andra bara skiter i det. Skulle ha duschat ikväll, men eftersom ingen annan hjälpte mami så måste jag gå upp tidigt i morron och gö det innan vi ska dra till stan, och jag som behöver sova. Jätte roligt..

Nee nu ska jag läsa lite bloggar en snabbis och sen ska jag bänka mig framför tven.

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: helly

haha jag har alla avsnitt av prison break som sänts på säsong 4 ;P

2008-10-20 @ 22:32:42
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0