SATC

Har precis kollat på Sex And The City filmen =P Den är ju så jäkla bra! ;) Underbar! 


Ska nog ta och städa klart rummet idag. Började igår men det slutade med att jag satt framför mamis data och kollade på hästar med henne =P Finns så många fina hästar så jag blir helt tokig! ;P Skulle vara så roligt att ha en häst, synd bara att man inte har råd. Men nån gång i framtiden så ska jag ha några hästar. Min dröm är ju att ha en shire =P Helst flera ;) Så underbart fina hästar, min favoritras =P



Magnum här är så Otroligt fin! Det är så synd att han är död =( Jag har nog aldrig sett en finare shire än han.

Nu tjatar mami att jag ska följa me henne nån stans.

Ciao!


Bilderna är tagna ifrån Stallherkules.com

 

Kommentarer
Postat av: Höstdag

SATC är jättebra:)



Bara genom att samla poäng kan du få gratis presentkort i butiker som hm, guldfynd, waynes m.fl. Klicka här för att bli medlem:

http://www.gratissajt.se/?r=527



Skulle du vilja få hem gratis presentkort från hm, gina tricot och jc direkt hem i brevlådan bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka dig in här och bli medlem:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=128



Att få lite extra pengar i fickan sitter väl aldrig fel, bara genom att lätt bli medlem här så kan du får riktiga pengar bara genom att enkelt värva personer bland annat. Klicka här och bli medlem du med:

http://pengargratis.se/?r=2041





2008-10-18 @ 19:06:58
Postat av: Sarah

Hej, känner du dem som ägde Magnum? Min moster Titti ägde han den sista tiden :) Det är dem som har fotat dessa bilderna :) Han var jättefin, men det är riktigt synd att han dog :/

2012-10-01 @ 17:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0