Sleep tight!

Ska snart sova måste bara borsta tänderna först ;P

Oskyldigt dömd va inte lika bra idag som det brukar. Tråkigt när dom har fall där dom först är oskyldig till det brottet som dom sitter inne för men sen så visar det sig att dom har gjort nåt annat så det bara är rätt åt dom att dom sitter inne. Dom har haft nåt sånt fall och det är fan inte roligt. Mycket bättre när personen är helt oskyldig.

Ska läsa lite bloggar innan jag ska sova. Ska försöka få Kim och Cassandra att gå up och lägga sig (iaf gå upp) för jag vill sova utan att behöva höra den där jäkla tven. Lyssnar dom inte så får jag la ta och få ett litet utbrott så drar dom nog =P

Good night, sleep tight!


Kommentarer
Postat av: helly

haha vad gullig du är ;P

jag vet faktiskt inte när jag åker hem,

men den som väntar på nåt gott.. :P

2008-10-29 @ 23:42:16
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0