Sleep tight!

Ska snart sova. Måste bara vänta på att Kim ska duscha klart nån gång så jag får komma in i badrummet =P Känner jag ha rätt så lär han stå där inne ett tag =P

Sitter här och funderar på om jag ska ta och skaffa mig en iPhone ;P Jag har velat haft en..ja jag vet inte hur länge nu. Sitter och kollar på Telias hemsida på alla olika priser och så som dom har =P Jag vill verkligen ha en! Måste prata med mami imorron om det.


Har jag gjort annars då? Jag har varit ute och lekt med Mimmi =P Tränat, kört hem 2 kompisar till Bella, suttit vid datan, lyssnat på musik, varit upp på taket och fixat med parabolen, kollat efter jobb, kollat på Grey's Anatomy, One Tree Hill & Gossip Girl =P Nu börjar det hända nånting i GG ;P Ska bli spännande att se nästa avsnitt =P

Ska kolla om Kimmen är klar nu.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0