So You Think You Can Dance

Ja det va ju Joshua som vann =D Jag tycker verkligen att han förtjäna det. Han är ju så otroooligt duktig och så är han oskolad. Jag kan inte fatta att man kan vara så bra i allt som han är när man inte har tagit lektioner, helt otroligt! Så det va verkligen bra att han vann! =D


Man fick ju se många bra danser idag, massa favoriter =P En som är en av mina absoluta favoriter är ju Courtney & Mark när dom dansar Sonyas jazz nummer =P Så jäkla bra! Har flera favoriter men jag orkar inte sitta här och rabbla upp dom, får lägga in dom här nån gång istället ;P

Va även roligt att få se Mary och Nigel dansa ;P Riktigt duktiga båda två =P Mary va ju riktigt snygg i sin klänning, snygga ben har hon också hehe ;P

Den här avslutningen va jätte bra! =)

Innan så kollade jag på Idol och sen va det ju Oskyldigt dömd.  Va ju en av tjejerna som gjorde Christina Aguileras Fighter. Vart besviken när jag hörde na. Jag hoppades på att hon skulle gö den någolunda bra men jag tycker att hon gjorde låten lite jobbig och så passa inte hennes röst riktigt till den låten. Men men hon gjorde ett bra försök iaf..

Nee nu ska jag göra mig i ordning och sen sova.

Sleep tight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0