Torsda

Go morron!

Jag som hade tänkt gå på en promenad när jag vaknade, men när jag kollade ut så såg jag att det fortfarande regnade =/ Jag hatar verkligen det här regnet. Man vill ju inte gå ut i första taget direkt. Då får det hellre vara lite kallare för då kan man ju iaf gå ut, man får ju bara klä på sig lite mer. Men vem fan vill vara ute och gå när det regnar? Inte jag iaf. Visst det finns ju regnkläder men det är ändå inte lika roligt då.

Har kört Danne till skolan och nu sitter jag här med Isak liggandes bredvid mig i soffan. Börjar bli lite smått irriterad på han för han ligger och sparkar på mig hela tiden fast att jag säger åt han att sluta. Han kan ju aldrig vara still.

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar och rösta på Christina Aguilera ;P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0