Tusenbröder

Har kollat på Tusenbröder säsong 2 =P Älskar verkligen den serien och filmen, helt underbart bra ;P Har inte kollat på det hela tiden, har diskat, hängt lite tvätt och plockat av lite medans också =P Och så har jag läst bloggar ;P Men jag har ju redan sett den flera gånger så jag vet ju ändå vad som händer =P Hade tänkt kolla på filmen nu =) Va bra länge sen jag såg den nu och jag måste bara se hur allting slutar ;)


Nu har mami vaknat till liv =P Har varit själv här ett tag, hon sov och Isak har sovit bra länge nu.

Nee nu ska jag hämta nånting att käka och sen sätta mig här igen och kolla på Tusenbröder - Återkomsten =P Börjar bli lite irriterad på den där musiken som börjar om och om igen hela tiden =P Vet inte hur många gånger den har börjat om men många är det.




Kommentarer
Postat av: helly

jadå ;P orkar du se den igen då?

2008-10-26 @ 16:27:58
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: helly

haha va bra, det finns ju mer oth och se när jag kommer hem också ;P

2008-10-26 @ 16:33:37
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0