Vill aldrig gå över

Den här jäkla huvudvärken vill ju aldrig gå över. Hatar det.. Och det blir ju inte bättre av att man har en cp syster som sitter här och är så jävla jobbig. Och att det kommer hit trögfattade ungar som gör så att Mimmi för ett jävla liv. Skulle vara så skönt att bo själv just nu..

Har inte gjort speciellt mycket idag. Bara kollat på tv, läst lite bloggar och målat på mer överlack på naglarna. Jag gör alltid det 1 gång om dan då jag har nagellack, för det håller mycket längre då + att dom blir ju glansiga och fina =P Just nu är mina naglar knallrosa, en riktig härlig färg =P


Färgen är mycket mörkare än vad den är på bilden. Går ju inte att få till en bild där man ser mer den rätta färgen. Knarpus fick vara me också =P

Nee nu ska jag ta och fixa nånting att käka ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0