Fixar lite

Håller på och fixar lite i rummet. Fast nu sitter jag ju här men =P Iaf så har jag rensat bokhyllan. Blir ju alltid att alla tidningar ligger lite huller om buller, ligger grejer där som inte ska vara där (grejerna har egna ben och lägger sig överallt) och så har jag ändrat om lite där och även på andra ställen i rummet. Måste fortsätta me det snart.

Idag har jag varit väldigt seg. Varit helt konstig i kroppen och inte orkat nånting. Va till affären och handla lite förut me Cassandra. Sen har jag mest bara legat på soffan och slappat ;P Och nu vart det städning. Lite sent att hålla på me sånt nu men jag är lite konstig och kommer på saker när man typ ska sova =P

Knarpan ligger här bredvid mig och tar en jäkla massa plats den lilla skurken ;P Han ska alltid vara i vägen när jag sitter vid datan, förstår inte varför =P Först låg han ju och sov på ena sidan av sängen men så fort jag la mig här så ska han komma och trängas =P Men han är så söt ;)


Ska la fortsätta fixa i rummet en stund innan jag ska sova. Man kan ju inte vara uppe hur länge som helst =P

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0