Freda

Ja nu är det freda igen =P Tiden går ju så fort så det är ju skrämmande. Sitter här i sängen me Knarpan i knät =P Den lilla grisen vill alltid vara i vägen =P Han ska alltid lägga sig över min ena arm så att jag inte kan skriva normalt eller så hoppar han runt på datan ;P Fast när han gör det så blir jag inte sådär jätte gla men.

Har skickat iväg mitt cv till Tina. Ska skriva klart mitt pb också, men det är lite knöligare att få till bra.

Vaknade lite sent idag också. Va helt död efter att ha somnat på soffan vid 2 och sen sovit där till typ halv 6. Man sover verkligen inte speciellt skönt på soffan, så när jag väl har kommit i säng så sover jag som en stock sen =P Allt bara slås av och jag hör ingenting som häder här hemma. Men nånting som jag alltid vaknar av (även om jag sover som en stock) är katterna, speciellt Knarpan. Är det nån katt som skriker eller att dom slåss så vaknar jag. Lite konstigt att jag vaknar för det när jag inte ens vaknar när mina syskon typ river huset.

Nee nu ska jag gö nånting annat en liten stund.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0