Bondi Rescue

Har kollat på Bondi Rescue eller Livräddarna på Bondi Beach som det heter på svenska =P Riktigt bra program =)

Bondi Beach i Australien är en av världens mest besökta stränder. Här samsas de vackra och berömda med tusentals vanliga semesterfirare för att sola, bada och surfa utmed den natursköna kustremsan. Men när tiotusentals besökare trängs i vattnet ökar riskerna för olyckor och längs den långa stranden patrullerar professionella strandvakter dygnet runt.


Idag har jag städat lite åt Em, fixat me mitt cv och pb, läst, tränat lite, varit ute me Mimmi, sovit en stund, kollat på tv och så. Kollade på One Tree Hill förut =P Dom visar ju säsong 2 nu så då bara måste jag kolla ;P


Ska gå och lägga mig snart också men jag är inte speciellt trött. Får la ligga och läsa tills jag blir trött =P

Sleep tight!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0