Nya blogg.se

Jag vart helt chockad när jag gick in på blogg.se förut idag. Funderade på vart jag hade hamnat men sen såg jag att jag faktiskt hade kommit rätt =P Sidan ser ju helt annorlunda ut, men den är ju mycket snyggare nu iaf =P

Va har man gjort mer idag då? Jag har tränat, suttit här vid datan, kollat på Greek & One Tree Hill =P Som vanligt ;) Hängt massa tvätt, städat lite åt Em, plockat blåbär och så.  Har ju varit jätte fint väder idag så man har ju passat på att vara ute =P

I morse när jag gick på promenad så kom det en gubbe körandes bakom mig, och när han åkte förbi så såg jag att han viffta me handen, vet inte riktigt va han gjorde. Och så körde han på vänster sida. Nog för att det bara va vägen ner till näset, men man kör inte på vänster sida. Åk till England om du vill köra på vänster sida gubbe.
Man ser så många gamlingar som inte ska ha körkort. Dom kör på vänster sida, mitt i vägen, jätte sakta, och så kan dom bara köra ut framför en och allt möjligt. Tycker att när man har kommit upp i en viss ålder så ska man testa om man verkligen kan köra bil fortfarande. För vissa gamlingar är ju helt livsfarliga ute i trafiken. Tycker dom borde fixa en sån lag.

Nee nu ska jag sova. Go natt!


Zvinto slöisen =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0