Onsda

Hejsan

Är as trött. Har inte sovit sådär jätte bra inatt och så har jag blivit väckt några gånger. Och inte blev det bättre när man kollade ut genom fönstret och såg att det regnade..som vanligt. Skulle ha passat väldigt bra me den där One Tree Hill boxen nu =P


Isak kom hem från dagis för en stund sen och det första han ska börja gapa om är att han vill ha sin napp. Ovanligt att han ska börja gapa om nånting så fort han kommer hem. Oftast är det bara att kolla i soffan för där pular han alltid ner nappar och leksaker. Och som tur va så hittade jag en napp där + massa leksaker, så nu är han tyst. Skönt, för jag orkar inte höra höra nån som skriker just nu.

Har saker som jag måste gö idag, så det är la bara för mig att piggna till snart och börja me det.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo jag ringde i morse. han bjarne som jag pratade med var ju bara vikarie så han hade inte vidarebefordrat mitt ärende till nån annan. så det hade bara legat i luften. klantskallar

2008-09-03 @ 11:20:15
URL: http://hellyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0