Oskyldigt dömd

Kollade på den nya serien som började idag, Oskyldigt dömd =P Jätte bra program och Persbrandt är ju as bra som vanligt =P Älskar hans roliga och elaka kommentarer ;P Och i Beck är han ju bara för härlig =P

Svenskt kriminalserie från 2008. Avsnitt 1 av 12. De brinner för att lösa gåtorna och finna sanningen. Men får man bryta mot lagen för att upprätthålla den? Straffrättsprofessorn Markus Haglund leder kursen Oskyldigt dömd. Tillsammans med de juridikstuderande adepterna Fia, Anna, Belal och Roger arbetar han för att lösa rättsfall där de misstänker att oskyldiga sonar andras brott.

I rollerna: Mikael Persbrandt, Sofia Ledarp, Helena af Sandeberg, Francisco Sobrado, Leonard Terfelt.


Kolla ni inte på det programmet idag så får ni inte missa det nästa vecka =P Onsdagar kl 21.00 ;)

Efter det så kollade jag på So You Think You Can Dance =P Nästa vecka är det ju final, fast jag vet redan vem som vinner. Men de spelar ju ingen roll för det är ju dansen man vill se =P

Följde me mami till ånge idag när hon skulle på föräldramöte. Hon ville inte åka själv och Kim åkte ju inte me eftersom det inte kommer några andra elever, så jag följde me na istället. Va la inte sådär jätte roligt men =P

Nee nu ska jag borsta tänderna och tvätta ansiktet, sen blir det sägen. Klockan är ju alldeles för mycket nu.

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0