Perfekta Hemmafruar

Förut idag så läste jag klart boken Perfekta Hemmafruar. Riktigt bra bok =P

"Gillar ni Desperate Housewives så älskar ni Perfekta hemmafruar ." Gefle Dagblad. Jag håller me =P

Vad gör man när man hamnat i den bästa av villaförorter men bara vill därifrån? Trebarnsmamman Kate Klein håller på att förgås av leda. Hon passar inte alls in i de andra välfriserade, modellsmala och hippa hemmafruarnas schemalagda liv. Förgäves försöker hon ordna spektakulära barnkalas och stilfulla cocktail-partyn, medan maken Bens missnöje med hennes brister som representativ maka och mor bara växer.
Så blir den mest perfekta av alla perfekta hemmafruar - Kitty Cavanaugh - mördad. Ingenting är sig längre likt i den idylliska förorten. Full av energi drar Kate i gång en egen utredning och upptäcker att den döda Kitty Cavanaugh levt ett dubbelliv. Den perfekta fasaden rämnar och avslöjar fler hemligheter och lögner än någon kunnat ana.

Nee nu ska jag borsta tänderna och tvätta ansiktet, sen är det raka vägen i säng =P

Sleep tight!



Kommentarer
Postat av: isabella

heej michelle! hur är det? shit vad längesen det var nu!

tycker vi borde ses nångång. det hade varit riktigt kul. speciellt när det var så himla längesen vi sågs. eriksbo-tiden liksom.

har du facebook? min är isabella ulkuniemi. kanske lättare om du addar mig eftersom min finns bara 1 av :P



annars har jag en mail (även msn)eller har jag dig på msn??: [email protected]



pussar!

2008-09-16 @ 10:08:07
Postat av: Michelle

Men tjena! =) Det är bara bra. Hur är det själv? Ja det hade verkligen varis as skoj =P Måste försöka ta mig ner till gbg nånting. Ja precis och det va ju hur längesen som helst. Jag har inte facebook men jag har lagt till dig på msn, hade din andra mail bara =P



Pussar!

2008-09-16 @ 10:31:14
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0