So You Think You Can Dance

Sitter och kollar på det nu. Jag önskar att jag också kunde dansa som dom =P

Usch, ibland blir jag så less på mina syskon, speciellt Kim & Cassandra. Båda två lyssnar aldrig och dom bråkar om allt hela tiden. Och så får man höra: Säg åt Kimmen. Säg åt Cassandra. Ni säger aldrig till Kimmen bara mig hela tiden. Ni säger aldrig åt Cassandra bara mig hela tiden. Har ni syskon som är likadana? Här är det där standard. Och det är oftast jag som får gå och säga åt dom för dom lyssnar mer på mig. Är la kanske för att jag blir så jäkla trött på dom tillslut så jag blir helt tokig, och då är det likabra att sluta. Men det gör dom ju inte alltid ändå. Datan är nånting som dom alltid bråkar om. Nee fy f*******n säger jag bara.. 16 och 15 år är dom men dom är som små snorungar. 

Förutom att jag har gapat lite på dom så har jag, tränat, städat lite åt Em, varit ute me Mimmi, kollat på One Tree Hill =P Har även beställt första säsongen av OTH =D Ska försöka köpa dom andra boxarna lite då och då när jag har råd, finns även så mycket andra serier som jag vill ha men dom får vänta ett tag till för först är det OTH som gäller ;P Bara längtar tills den kommer så jag kan fixa en hel filmdag, för det är ju ändå bara dåligt väder hela tiden så då kan man ju lika gärna roa sig me det =P


När det här är slut så blir det sängen direkt. Man måste ju komma upp vid 9 i morron iaf =P Även fast man inte har nån större lust att gå upp när det bara är pissigt väder hela tiden.

Good Night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0