Sönda

Tjena!

Va ovanligt att det är pissigt väder. Fattar inte vart solen håller hus.

Sitter här och kollar på film me Isak. Men som vanligt så har han inte riktigt ro i kroppen, kan inte riktigt sitta still. Och så vill han att jag ska spola hela tiden. Men jag har sagt att det inte går för hur roligt är det att spela igenom hela filmen typ =P
Fick han även att städa upp alla filmerna som han hade rivit ut från skåpet. Jag sa åt han att han inte skulle få kolla på filmen och inte få cola om han inte ställde in alla filmerna igen. Och han ställde in allt igen. Men han började ju: Jag orkar inte, kan du hjälpa mig? Det där går jag inte på unge =P Han kör alltid det där me alla andra här hemma och alla hjälper han. Lite surt när han kommer till mig och han får göra grejerna själv, för han är så stor att han ska kunna det själv. När han ska klä på sig så vill han alltid ha hjälp. Men det får han gö själv för jag hjälper han inte, om det inte är nånting som han absolut inte klara av. Men han brukar klara allt själv. Lätt att man blir lat och får allt fixat när man har massa syskon.

Ska gå ut och mata Em nu =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0