Stan

Tjena!

Åkte till stan vid 2. Men först så åkte jag och Danne å hämta upp Bella i fränsta, drog till Ica en snabbis och köpte drickyoghurt till mig och kinderägg till Isak =P Han vart väldigt gla när han fick dom ;P Sen drog vi till sjukhuset och hämtade mami & Isak. Va bra att dom fick komma hem, och Isak är bättre nu. Han kan gå igen och så mår han inte dåligt längre =) Och jag hoppas att han inte blir det heller för då måste han antagligen in igen.

Åkte in till Birsta och käkade på McDonald's =P Va väldigt gott me hamburgare & milkshake, synd bara att man mådde väldigt dåligt efteråt eftersom jag bara käka 1 gång igår och så lite käk idag. Drog bort till GT, H&M och en sväng in på ÖoB. Handlade lite saker där.

Triangle scarf 99 :- , gråa leggings 79 :- från GT, doftljus 29 :- , tuggummi burkar 20 :- st, och hårinpackning 19 :- från ÖoB. Köpte ansiktsvatten och 2 ansiktsmaskar på H&M också.

Vet inte om den där inpckningen är bra men den kosta ju ingenting så och det är alltid roligt att testa nya grejer =P Tuggummin måste jag alltid ha och jag gillar dom här burkarna som det är massor i ;) Och vaniljljus =P Jag älskar ljus!
Alla grejerna är ljusare i verkligheten, bilderna är lite mörka.

Plågade Bella och Danne idag påväg till stan =P Dom ska alltid lyssna på sin skit musik, och jag är så less på den skiten så idag fick dom lyssna på Christina Aguilera hela vägen ;P Försökte få i Bell att hon ska börja lyssna på Christina för det är riktig musik, men nee hon vill bara lyssna på sin skit musik =P Dumma unge ;P Hehe

Russell Brand, Christina & T.I på MTV VMA Press Conference in Hollywood - September 4

Jag klev ju upp 6 idag. Väckte ungarna vid 7, gick ut me Mimmi. Diskade, dammsög, hängde tvätt, gick på en promenad me Mimmi, rensade kattlådan, matade Em, fixade lite i rummet, tvättade håret, åkte bort till återvinningen, hämtade Danne, åkte till affären och så innan jag åkte till stan. Ungarna här hemma är grisar. När jag kom hem igår så va det massa disk överallt, grejer över hela köksbordet, skräp på bänken, kattlådan hade dom inte rensa heller. Va ju väldigt snällt av dom. Dom är så jäkla lata. Fattar inte att dom inte ens kunde ställa in disken i diskmaskinen. Så jag fick ställa in lite disk där igår, och rensa kattlådan. Och idag städade jag en hel del. Tycker det är taskigt av dom att dom inte kan gö nånting, och inte ens då när vi sitter på sjukhuset en hel da. Nee utan då stökar dom ner extra mycket typ. Snorungar.

Knarpus ligger här och snarkar som satan ;P Den lilla go råttan =P Hehe

Jag hade tänkt kolla på One Tree Hill, men det får bli imorron =P Tänker ha en riktig slapp da imorron och bara ligga och kolla på One Tree Hill hela dan =P Måste försöka sova ordentligt inatt, äta mer mat imorron och ta det lugnt.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0