Tisda

Hej!

Har varit till fränsta en sväng me mami & Isak. Handlade lite mat och så va vi in till Erikshjälpen en sväng. Jag gillar att kolla efter böcker där och idag köpte jag 6 st för 29 kr ;P Snacka om billigt =P I vanliga fall hade dom där böckerna gått på flera hundra. Så nu kan jag sitta och läsa som en dåre =P

Har även ringt runt till rektorerna här som har hand om alla dagis här omkring. Fick till svar att jag skulle åka runt och presentera mig, skriva upp mig på vikarielistor, och fixa ett sånt där utdrag från brottsregistret av polisen som jag ska ha me så att dom kan få en kopia. Så när jag har fått hem det pappret så får jag åka runt till alla dagis här.
Jag står ju redan me på vikarielistan på Isaks dagis men dom ringer ju aldrig fast att dom har haft dåligt me folk. + att man ser helt nytt folk som dom har tagit in och man har aldrig sätt personerna förut ens. Väldigt konstigt. Men men, får la se om man kan få nåt jobb på nåt dagis sen.

Funderar på om jag kanske ska gå ut och plocka lite blåbär =P Faktiskt väldigt skönt att bara sitta helt själv och plocka blåbär, så himla lugnt och skönt. Ska nog ta och gö de.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-09-16 @ 18:57:41
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0