Freda

Godmorgon! =)

Idag är det äntligen freda! =P Som jag har längtat hela veckan på att det ska bli helg ;P I morgon ska jag och mami åka till stan och jag ska köpa lite grejer till Isa och så. Och sen på sönda så kommer Isa! =D Pappa fyller år då också så vi ska ju även dit =D Det kommer bli en rolig helg! =P

Idag jobbar jag antagligen till halv 5. Härligt att få jobba lite så man får lite mer pengar för det kommer verkligen behövas nu =P

Blir ingen träning på gymmet idag för mami skulle till ånge på ett möte då. Och jag tycker det är så tråkigt att träna själv så jag tänker gö det hemma istället =P Jag ska nog testa den nya yoga filmen som jag fick hem för ett tag sen =P

Nu ska jag gå ut och ge Em mat och sen ta det lugnt ett tag innan jag ska åka. Idag vart jag klar fort =P Halv 8 va jag helt klar och det känns väldigt skönt för jag kände mig så trött och seg när jag klev upp men ändå så vart jag klar mycket fortare idag än annars ;P Aja..

Ha en bra dag! =)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0