Hej Hej

Tjena!

Jag och mami kom hem nån gång efter 6 tror jag. Har inte alltid så bra koll på tiden för den bara springer ju iväg ;P Klockan är redan halv 8 vilket är helt sjukt! Jag fattar verkligen inte vart tiden tar vägen. Skönt är det iaf att det fortfarande är ljust ute =P

Jag och mami va själva idag på gymmet =P Hur skönt som helst! ;P Det brukar ju alltid vara massa folk så det va riktigt skönt att träna idag för man kunde ju använda allt man ville utan att behöva vänta eller inte ens komma åt det. Sen åkte vi och handla lite. Jag köpte 1 kg godis för det kosta ju bara 29 kr /kg ;P Jag äter ju typ aldrig godis men ibland kan det vara gott med nån bit =P Jag har ätit typ 6 godisar nu och jag börjar må illa. Det blir så när man aldrig äter godis och sen när jag gör det fast det bara är lite så blir det för mycket socker för mig och jag mår pyton. Men det är ju bra att jag inte gillar godis så mycket längre + att jag iinte kan äta så mycket av det heller för jag känner ju inte det där suget efter det =P Jag kan ju säga att mitt godis kommer räcka bra länge (om inte Isak får syn på det) ;P Det kommer räcka ända till påsk, minst =P

Har varit en bra dag, fast jag inte va sådär jätte pigg och gla i morse =P I morse så fick jag gå in med några ungar till skolbarnen och hälsa på =) Dom fick göra lite påskpyssel och leka om dom ville de =P Sen har vi spelat uno, dom har fått jobba lite i sin gula bok och så. Sen på fritids så va vi ute och sen inne så spelade jag kort och uno med några ungar =P Fick jobba idag också vilket är jätte bra =D Ska antagligen jobba i morgon också, så då slutar jag halv 5 igen. Jag hoppas att det blir mer jobb sen för det behövs verkligen =P

Nu ska jag läsa lite bloggar och slappa ett tag i sängen =P

Ciao!


Söta lilla Zvinto älskar att ligga i handfat =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0