Onsda

Tjena!

Idag har Isa fått en ny sko så efter maten så ska jag åka och rida =P Hon har ju fått stå i 3 dar redan, i morgon kommer hon få stå och antagligen på sönda också. Hon lär ju ha lite energi nu. Hon har fortfarande travskor vilket jag tycker är lite konstigt eftersom hon är ridhäst nu. Så när hon ska skos om så ska hon få ridskor, för dom är mycket tjockare och bredare så dom slits inte ut lika fort som travskorna gör och man behöver inte sko om na lika ofta.

Mimmi fick följa me till Isa också =P Hon och Rambo fick leka en stund ;P Fast Mimmi va inte sådär jätte intresserad idag av att leka me han utan ville mest bara springa runt och lukta överallt =P

Har inte varit så länge på lekis & fritids idag eftersom hon vart skodd. Jag har varit ute nästan hela dan, spelat kort och så =P Varmt har det varit också eller ja, det är ju rätt varmt fortfarande men nu är inte solen framme som den va förut.

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska käka =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0