Satans myggor!

God morgon!

Usch jag blir så trött på dom äckliga små myggorna som redan har kommit fram. Jag har redan fått 7 myggbett, 2 på vänster hand,2 på vänster arm, 2 på vänster ben och 1 på vänster fot. Igår när jag och Linda va i hagen med hästarna igår kväll så såg jag hur många små äckel det har kommit redan. Så fort det blir lite varmt så kommer dom fram. Så nu är det dags att köpa sånt där myggmedel och så till hästarna för dom är ju på dom hela tiden.


Igår gjorde jag inte mycket sen jag kom hem efter att ha varit hos Isa en sväng. Jag la mig och kollade på 1 avsnitt av One Tree Hill sen somna jag =P Va rätt trött efter 2 sena kvällar + att jag är förkyld och är lite tung i hövet. Är ju skönt att komma upp tidigt idag för i morgon så måste jag ju upp ännu tidigare, så det är ju bra om jag är trött ikväll.

Jag hoppas att det blir bättre väder snart så jag kan rida idag också. Men det ser ut som om det ska börja regna. Men jag hoppas att solen tar sig fram snart ;P

Nu ska jag läsa lite bloggar =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0