Sol, sol, sol!

Idag är det så underbart väder! Det är 18 grader i skuggan så det är ju bra mycket varrmare i solen =P Så himla skööönt! ;) Jag ska snart byta om och sen åka till Isa =P Från och me idag så ska jag träna henne mer för det har blivit lite slappa turer ett tag nu. Och nu är det dags att börja träna henne mer för hon kan ju inte sådär jätte mycket.

Har varit en väldigt lugn dag. Vi har la haft typ 7 barn eller nånting =P Vi har spelat lite kort, pysslat lite, varit ute och käkat glass ;P

Usch jag mår lite dåligt just nu. Har lyckats käka en hel pizza för en stund sen och nu är jag så mätt så det känns som om jag ska spy. Så jag ska vila lite till och sen dra till Isa =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0