Stan

Hej!

Kom hem runt halv 6 nån gång. Har varit i sundsvall hela dan och handlat =P Jag har handlat lite grejer till Isa, en present till pappa, en grej till datan och en ansiktskräm till mig som kosta 40 :-Rusta och 95 :-Kicks, lite skillnad =P Jag använde alltid den förut men jag har inte gjort det på ett tag men passade på att köpa den nu när det va så billigt =P

Idag va det ju hur mycket folk som helst i stan. Jobbigt när man måste åka in när alla typ har fått pengar, men så är det ibland. Jag vart så irriterad inne på McDonald's. När vi hade fått allt käk och jag precis hade tagit påsarna och hann knappt vända mig om så börja personen som stod bakom mig knuffa bort mig typ. Jag hade så god lust att bara fräsa åt människan. Och sen inne på Willys så stod det en äldre tjej bakom mig och hon tryckte upp sin vagn i min väska och så tröck hon vagnen mot mig hela tiden. Där ville jag också bara fräsa åt na. Är det så svårt att bara låta bli att knuffa på andra människor.






Sadelpad från Hööks, 159 :-
Kotringar från Hööks, 79 :-
Liten ryktlåda från Hööks, 35 :-
Laptop stöd från Biltema, 40 :-

Jag ville köpa ett par andra skydd till Isa också som är jätte bra, men dom va ju självklart slut i den storleken som jag ville ha och kommer inte in förrän i slutet av juni tror jag hon sa. Så typiskt.. Finns ju massa andra grejer som jag vill köpa också men det får vänta lite för jag kan ju inte köpa allt som jag vill ha på en gång =P Jag köpte även en hink som hon får maten i, en tränshängare eller va jag ska säga ;P En vanlig liten borste som jag ska ha till Isa för det är så mycket lättare att borsta manen och svansen med det än med en piggborste. Så det är ett bra tips till er som har häst, använd en vanlig hårborste till manen och svansen, mycket lättare ;P

Laptop stöd har jag velat ha jätte länge och idag köpte jag den här billiga på Biltema =P Jag använder den nu och det är skönt att datan får andas lite och inte bli lika varm =P Perfekt att ha i sängen. Jag har ju haft en plattare kartong som underlägg tidigare bara för att inte ha den direkt mot täcket. Men det är skönt att ha det här stödet nu kan jag säga, mycket bättre =P

Nu ska jag ta och vila hövet lite och dricka vatten =P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2009/april/super-snabb-tavling.html#comment



Har startat en super snabb tävling som bara pågår i två dygn så att ni som brukar vara med o tävla hos mig har extra stor chans :)

2009-04-05 @ 00:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0