Tisda

Tjena!

Hann inte blogga i morse, hade så mycket att göra innan jag skulle åka.

Kom hem strax efter 4, precis innan mami och monstren kom hem =P Vart livat nästan på en gång. Ska snart åka till Isa och pyssla lite me henne. I morgon får hon en ny sko så då kan jag rida =P

Har la inte hänt sådär jätte mycket idag. Ungarna har fått jobba lite matte idag, vi har varit ute, sen har dom haft idrott. Det är la i stort sätt det vi har gjort idag. Sen på fritids så satt jag och några ungar och gjorde armband och halsband =P Jag gjorde 3 armband till mig och 1 till en av tjejerna ;P Det är så skoj att sitta och pyssla lite =P

Nee nu ska jag byta om och åka till Isa sen =P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helly

anledningen till att jag frågade om bilen

är för att jag och martin ska köpa ny bil i höst

och vi vill ha en bil som är så billig som möjligt

att köra, eftersom vi kör den såpass lite ;P

2009-04-21 @ 21:56:54
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0