Tja

Idag har det varit en lång dag, men rolig =P Det har varit väldigt varmt idag också så det har ju inte varit sådär jätte skoj att åka buss i flera timmar.

Jag klev upp 6 i morse, väldigt trött va jag. Fixade massa grejer innan jag skulle köra Danne till skolan och innan jag va tvungen att åka. Sen strax efter 8 så åkte vi till paradisbadet =P Vi stannade vid högakustenbron och käkade lunch där och så fick ungarna leka. Vi stannade även där på vägen hem. Sen va vi på badet i nån timme. Jag kan inte komma ihåg att det brukar va så varmt där inne som det va idag, fast jag har ju alltid badat när jag har varit där och det gjorde jag ju inte idag. Jag höll typ på att smälta bort. Va inte så många som skada sig iaf. Är ju lätt hänt att det händer lite olyckor när det är så månda barn och det är halt och så. En kille slog av en flisa på ena tanden och en annan kille fick sig en smäll på näsan så det bara rann blod som fan, när dom va ett gäng som krocka i den stora vattenrutschbanan. Va ju bra att man satt där då när det hände, för jag tog me han bort till borden där man kan köpa käk m.m och jag hämtade hur mycket papper som helst där. Hela ungen va ju nästan full me blod, inte så trevligt direkt och hans mamma fick gå där ifrån. Det va ju inte så farligt men det ser ju värre ut än vad det är. Det är ju lite dumt att dom bara har en kamera där nere där det tar stopp med ringarna, för det är ju inte nån som hinner dit direkt om det händer nånting. Och där åker det ju mycket barn hela tiden och även vuxna som idag då, men det kan ju hända att nån unge slår i hövet och tuppar av eller vad som helst. Eller som idag då han börja blöda som fan, det är ju inte alltid barnen går till en vuxen på en gång. Så där borde dom ha nån som sitter och kollar.




Kom hem efter halv 8 nån gång. Va bara hemma en snabbis för att byta om och hämta Mimmi sen åkte jag till Isa =) Gav henne lite mat och goade me na =) Sen åkte jag hem och här sitter jag nu ;P Hade tänkt läsa lite bloggar nu =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hah jag veeet, men jag ska på återbesök hos läkaren den 19e maj,så måste vara hemma då ;P

2009-04-23 @ 22:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0