Tjena

Kom hem nån gång efter 3. Känns som om jag håller på att bli sjuk, är lite snorig, har lite ont i halsen och får lätt ont i hövet. Så jag har legat i soffan sen jag kom hem, bara tagit det lugnt och käkat lite. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu, har inte tid för det heller.

Red ut själv idag för Bitter skulle vila. Isa va jätte duktig, hur lugn och fin som helst =) Men hon vart rädd 3 gånger. Första gången så vart hon jätte rädd för en fyrhjuling, hon är ju inte van vid såna saker så det är ju inte så konstigt att hon blev rädd. Sen vart hon rädd för några ungar som va i skogen, men hon lugnar ner sig väldigt fort efteråt och det är ju bra. Annars gick det hur bra som helst =P Hon åkte ner en bra bit i lera när vi gick på vägen och så va det väldigt mjukt just där på kanten. Men sånt bryr hon sig inte om för det kan ju vara lite läskigt för dom men hon tyckte inte de.

Isa är ju alltid så himla go =) Hon står oftast bara och myser när man pysslar om na =) Jag har verkligen fått hem en underbar häst =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0