090802

Hejsan!

Gud va seg jag har varit idag. Har legat på soffan hela dan känns det som, låg där till 1. Va skit trött idag så det va jätte skönt att bara ligga och sega ;P Men det känns ju lite hemskt att typ halva dan har gått och jag inte har gjort ett piss. Men jag får la börja nu istället =P

Har pratat med Isas ägare också. Den första september ska vi antagligen flytta Isa hit till Ljunga =P Hon ska stå hos min gamla ridlärare =) Ska bli så skönt att ha henne nära + att jag kommer tjäna massa pengar på att slippa ta bilen hela tiden. För då kommer jag kunna gå till henne, så himla sköönt! ;) För det är ju inte så skoj när det går mest pengar till bensin varje månad som man hade kunnat lägga på annat. Kommer blir så bra det här =P

Ska sätta mig nu och fixa med veckans kändis så Helene får läsa det nån gång för annars får hon la damp ;P Haha

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

jaa det tycker jag absolut :)

känns trist att inte kunna träffa dig längre typ :/



veckans kändis, kom igen, kom igen!

2009-08-02 @ 23:18:18
URL: http://helly.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0