090803

Tja!

Klev upp halv 11 idag. Att jag aldrig lär mig att lägga mig i normal tid. Men det är svårt att ändra tiden nu när det är sommar och man alltid kommer i säng sent =P Ska försöka komma i säng lite tidigare idag, måste ju börja lite i taget =P

Igår så va det rätt fint väder så jag passade på att vara ute ett tag =P Åkte till Isa och pysslade lite med henne bra länge. Borstade henne, gav na lite mat, duschade av na lite för det va ju jätte varmt. Sen gick jag runt i hagen med dom och så stod jag och goade med alla 3 =)







Lilla söta Isa =)
 
Lite senare på kvällen så åkte vi upp till vårat andra hus för vi skulle röja lite. Det växer ju hur mycket gräs, träd och massa sånt där skit. Så jag gick runt med röjsågen bra länge så det ser ju lite bättre ut nu men det är hur mycket som helst kvar. Jätte roligt att köra röjsåg ;P Men sen när Cassandra skulle testa köra så la den av. Hon stängde av den för att hon skulle göra nåt och så ville den inte starta sen. Vet inte om hon gjorde nåt för hon är bra på att ha sönder saker eller så ville den väl bara inte =P Vi ska iaf testa den snart och kolla så att den inte är trasig. För är den inte de så ska vi åka upp och fortsätta idag.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0