090804

Tjena!

Idag har jag bara slappat. Har inte haft lust att göra nånting annat än att ligga på soffan idag. Pissigt väder är det ute också, riktigt tråkigt =/ Vill att solen ska komma fram nu.

Idag ringde jag till T men jag fick inget svar, vart riktigt less så jag ringde till L istället och frågade om hon kunde sko Isa. Så på månda blir hon omskodd =) Jag ångrar mig att jag inte ringde henne tidigare för det va ju ett tag sen Isa vart skodd men jag trodde ju att T skulle höra av sig som han sa. Men det gjorde han ju inte och jag blir så irriterad när människor gör så speciellt när det handlar om djur. Men nu slipper jag den skiten.

Den 1 september flyttar vi Isa hit till ljunga =P Kommer bli så skönt att ha henne nära =) Jag ska la ha henne här 1 månad och sen tar J över och jag blir medryttare =P Det kommer bli så bra där borta och jag bara längtar tills vi ska flytta henne =)


Igår va jag och J ute och gick med Isa =) Vi åkte dit runt halv 8 och runt halv 11 va jag hemma igen ;P Så vi va där ett tag. Det va skönt att komma ut en sväng och det är alltid lika roligt att prata med J =) Men vi vart lite chockade när vi kom upp till den andra sommarhagen för vi hörde ett skrik och det lät precis som en mindre häst. Men jag tänkte att det står väl ingen häst där? Men sen såg jag ett höve och sen när vi kom närmare så såg vi att det stod 2 hästar där. Det är tydligen grannarna som har sina hästar där och dom har la stått där ett tag, men det fick man ju inte veta förrän man själv upptäckte det...

Nu ska jag nog läsa lite bloggar och sen ska jag gå ut och röra lite på mig ;P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

vart i ljunga ska hon stå?

2009-08-04 @ 18:10:54
URL: http://helly.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0