090807

Heeej!

Hann inte blogga i morse och så har jag inte haft så mycket tid på jobbet heller, så det har inte blivit nån bloggning förrän nu =P Kom iaf hem vid halv 7, hade stängning idag. Har gått bra hela dan, inget bråk eller nånting =P Skit varmt har det varit också och jag smart arslet själv glömde ju totalt bort att ta med mig shorts i morse så jag har gått runt med jeans idag igen ;P Inte speciellt härligt. Sen har jag bränt mig lite på axlarna men det gör inte ont som tur är. Glömde ju smörja in mig i morse vilket va dumt.

L gick hem sist idag strax efter 6, så vi gick och köpte glass och kollade lite på Livet Enligt Rosa och sen spelade vi spel tills hon skulle hem ;P


Sen har jag inte gjort så mycket, käkat lite, pratat med mami och kollat klart på en film som jag började titta på igår ;P Skriver mer om den sen.

Nu ska jag låta datan vila lite.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0