090809

God morgon!

Har precis käkat frukost och hade tänkt gå ut snart för det är jätte fint väder =) Man får ju passa på nu när det äntligen är fint väder =P

Kollade på 3 filmer igår ;P Yes, jag älskar filmer ;) Men nånting jag inte gillar lika mycket längre är chips. Köpte Estrellas sommar chips som har smaken av vårlök, ville testa den för jag har aldrig ätit den. Men fy satan va illa jag mådde i natt. Kändes som om jag skulle spy hela tiden men första gången så gick det över men sen. Fy fan va illa jag mådde då, har aldrig mått så dåligt av att käka nåt över huvud taget. Låg och svettades som en gris och så kändes det som om jag skulle spy precis när som helst. Jag som hatar att spy ville verkligen inte gö det för det är så satans äckligt, men tillslut så gjorde jag det iaf för jag kunde inte hålla emot och det gick aldrig över. Mådde så mycket bättre efter det och det va ju tur. Jag har aldrig mått så dåligt, tror inte ens att jag har mått så då jag har haft magsjuka. Det va vidrigt. Nu kommer inte jag käka chips i första taget, för så här dåligt vill jag inte må igen.

Tänkte skriva lite om filmerna sen. Kommer nog kolla på fler sen idag om jag känner mig själv rätt ;P Och så ska ni så se bilder på några jätte söta djur =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0