Godnatt!

Hej!

Har inte varit hemma sådär jätte mycket idag. Först så åkte jag till fränsta och hämtade ut pengar och fixade med lite andra saker. Sen åkte jag och Cassandra till Isa för hon skulle bli omskodd klockan 1. Kom ifrån hästarna efter 2 nån gång. Sen när vi kom hem så drog vi till stan på en gång med mami. Kom hem klockan 8, hjälpte mami att packa upp all mat och sen drog jag till Isa en sväng igen.

Ska visa er i morgon en skit snygg väska som jag köpte på Bianco =P Orkar inte lägga in några bilder på datan nu.

När jag va hos hästarna så skulle jag ge Bitter & Rigge lite vatten. Jag hann inte mer än ställa ner hinken vid Bitter så kommer Rigge fram fort som fan och jagar bort han så Bitter slår upp sitt höve precis vid mitt öga så nu är jag lite svullen under ögonbrynet och ner en bit precis vid ögat. Gjorde så satans ont så det är ju sjukt. Så typiskt att han skulle träffa precis vid ögat och tinningen. Men men det är sånt som händer.

Nee nu ska jag sova, är as trött.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0